För dig som brukar handla på nätet

2009-10-08 @ 21:31:32
För er som handlar på nätet kan jag tipsa er om att gå in på Catalog och titta. Det är rea på massor av märkeskläder och varumärken.
Den här stöveln t.ex är det superrea på nu. Den är helt i skinn och kostar endast 495kr (999kr)
Den skulle passa mig i och med att jag går till jobbet och så slipper jag byta skor när jag kommer fram. Får se om den hamnar i inkorgen... 

Eller varför inte en cardigan från Sara Kelly för 120kr


En mysdress i större storlek (från 46-48) i vinrött eller petrol för endast 95kr (299:-)

 

Klicka här så kommer du till alla varumärkeskläder, det finns jääääääätte mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0