Höstdepp eller?

2009-10-28 @ 21:07:31
Många lider av depressioner av olika slag och jag har alltid en tendens av depp på hösten. Märker även av det på jobbet, det är dålig stämning lite här och där så jag tror det är otroligt vanligt. Men vad hittar man på då då? En del trösthandlar, andra skaffar sig en ny frisyr och några känner som jag, vet inte vad man ska hitta på. Vi människor påverkas så mycket mer av mörkret än vi tror och det är ingenting vi kan göra nåt åt. Det är väl därför man vill tända hela huset med värmeljus. Nä, nu måste vi hitt på nåt! Fram med lite roligheter nu så man klarar den här förbannade vintern.

Kommentarer
Postat av: Melinskan

Jag känner igen det där. Man är trött och uttråkad. Längtar efter sol och värme. Har märkt på min egen blogg att t.o.m inläggen blivit tristare. Jag ska på spa med 8 tjejkompisar nästa helg. Det har jag "levt på" hela sep-okt. Ha det bra - kram!

2009-10-29 @ 07:02:00
URL: http://jennymelin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0