Nyshoppat

2009-10-26 @ 09:26:55
Ibland blir man så besviken när man skickar efter grejor för antingen är det fel levererat eller så är det helt fel passform eller färg. Den här mattan har jag beställt från Jotex och den fick jag med 100 kr rabatt, så den blev ju billig. Men sen köpte jag ett par gråa och ett par beiga gardiner, men fick bara de gråa och en förp. med handdukar som var fellevererade. Jag fick vänta i mer än 3 veckor på det här så nu får man se hur länge man ska behöva vänta på de beiga gardinerna. Det är ett stort minus när det gäller Jotex tycker jag, man får vänta på tok för länge på sin beställning. På Ikea hittade jag den här fina ljusstaken som blev passande på köksbordet. Vi har fått en ny affär som heter Mix Mix och där har de hur mycket saker som helst av alla olika slag och där köpte jag en oljelampa som var så fin, men nu visar det sig att den läcker olja som bara den. Så den åker tillbaka! Jävla skitsaker!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0