Godmorgon lördag

2009-09-12 @ 08:57:09
Hej alla glada läsare!

Då är det lördag och det kryper i kroppen redan nu om att få komma på intervju. Jag kan inte släppa tanken på om jag skulle få ett nytt jobb. 21 år på samma ställe är länge och det är som ens andra hem. Men nu när jag snart fyller 40 borde man börja ett nytt liv. Bara av att klippa av sig håret som jag gjorde igår känns helt underbart. Jag blev till och med glad av att se mig själv i spegeln i morse, ha ha ha. Det är ju inte allt för vanligt om jag säger så, det har snarare varit en mardröm tidigare. I går var vi på Dragon och käkade och det är lika gott varje gång. Till och med Lucas åt som en häst och då är det gott. Vädret här i Uppsala är inte alltför bra idag men det regnar i varjefall inte. Snart kommer farfar (Lucas) och vill bli klippt. Han är uppe med tuppen varje morgon så han går säkert hemma och trampar redan nu. När man är pensionär kan man tycka att man vill njuta av att sova ut, men han är uppe vid 4-tiden och dricker kaffe. Undrar hur man själv blir.... Sova som är så skönt.
I dag skulle jag vilja nosa lite på nytillskottet, (systerdotterns barn), men man vet hur det är när man kommit hem från BB, alla ska komma på en och samma gång.

Vad ska ni hitta på idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0