Kan bli dyrare att handla på nätet

2009-09-15 @ 10:42:21
Som ni minns köpte jag en jättefin tunika på Halens som jag lämnade tillbaka för den var för stor. Då tar de en returkostnad på 55kr. Sen fick jag en mindre storlek men klänningen hade en jätte konstig form så den fick oxå gå tillbaka. I den beställningen hade jag beställt ett linne som va jättebilligt, men nu blev det linnet helt plötsligt skitdyrt på grund av dessa returkostnader. Nu är ju Halens dyra på frakten redan från början och vid en retur är de oxå dyrare än andra. Det tycker jag är så otroligt synd i och med att de har så mycket fint. Skulle jag driva en postorderfirma skulle jag se till att hålla mig till låga fraktkostnader så folk handlar oftare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0