Så här på kvällen

2009-09-03 @ 20:59:14
Gick hem vid 16:30 idag och åt middag. Sen åkte jag till bolaget och tittade lite på kläder, som vanligt. Men jag konstaterade att jag inte får handla mer på ett tag. Det är fruktansvärt svårt att låta bli måste jag säga. När jag kom hem började jag gå igenom min garderob och blev helt plötsligt på "slänghumör". Det blev några jeans, några blusar och skjortor. Men nu hade jag kära Malin bredvid mig som kastade sig på kläderna och det bästa av allt var att hon kunde ha jeansen helt perfekt. Hon som letat så länge efter jeans! Den ena blusen satte hon på sig direkt och sa att hon ska anväda den som nattlinne. Det är en blus av lite gammal stil och den passar faktiskt som ett nattlinne för henne. Nu sitter jag i hennes rum och hon har somnat å mycket riktigt, hon har den på sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0