TORSDAG

2009-09-17 @ 19:30:39
I går var det ju vår hederliga lill lördag så jag drack lite vin och herre gud så gott det var! Men tyvärr hade jag lite ont i skallen i morse, vilket är självförvållat. I dag ska jag inte göra nånting annat än prova ut de kläder jag ska ha på mig på lördag. Jag shoppade två par nya tunikor igår och jag tror det får bli en av de. Till det köpte jag ett par lite blankare leggings, så det känns lite mer festligt. Malin höll på att bli tokig på mig för jag ville ha så mycket nytt. Kunde inte låta bli att köpa ett par nya skor, men när jag kom hem var den ena en storlek större. Det stod 39 under båda skorna, men i den ena stod det 40 och det kändes. Åh, jag som precis hade kommit hem och de stängt för 2 minuter sen!
 Så jag får ta mig och byta på lunchen i morgon för vi ska åka till Hofors direkt efter jobbet.

Den här ska jag ha på lördag så jag tror det blir skitsnyggt med dessa stövletter till. Sen ska jag ha ett par lite blanka leggings.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0