En helt underbar dag

2010-04-09 @ 17:30:44
Först och främst är det fredag och jag har varit på strålande humör hela dagen, trots att jag var skitatrött när jag gick upp eftersom jag och ett par jobbarkompisar va ut och drack vin och pratade skit igår. Direkt efter jobbet åkte jag till Gränby centrum och shoppade lite, det bidde ett regnställ, tre par tröjor, tre pack fingervantar och tre par star wars kalsingar till Lucas och en grönaktig tunika på Indiska till mig. Jag blev så glad att jag hittade nåt i grönt för den färgen gillar jag SÅ mycket. Nu är det mycket i aprikost och det är också så himla fint, men när jag väl bestämt mig för den färgen är det oftast ingenting kvar. Ganska typiskt mig... När jag kom hem var det bara att sätta igång och städa! Har en son som har leksaker överallt och smular som en gris överallt. Som idag, jag hade precis städat klart och direkt efter låg det både smulor och leksaker runt hela vardagsrumsbordet. Ja, jag har varit lite slapp när det gäller regeln att man ska äta i köket... Men ibland orkar man inte alltid vara så pedagogisk. Det är inte så lätt att vara förälder eller göra rätt alla gånger, vare sig det är hemma eller på jobbet. Nu njuter vi alla i familjen och är helt avslappnade innan vi ska äta. Vi ska faktiskt grilla ikväll och det är premiär för i år och då är det vår! Jag sitter och snuttar på ett skumpa som heter Ronar och det är så himla gott. En billigare variant, men ändå så god. Nu ska jag fortsätta min underbara fredag!


Kramis 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt att du mår så bra idag! Vi ska också grilla,dock inte premiär, den har vi alltid på nyår!

Kramar till er alla, vi ses snart på Gräsö!

2010-04-09 @ 17:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0