I detta väder kan denna behövas

2010-04-10 @ 16:14:36

Min lilla snuttegubbe har vuxit på sistone och vuxit ur sitt regnställ, som han egentligen hatade. Man kan inte tro att en 5 åring skall vara kräsen på kläder, men å vad jag misstog mig!!! Den här satt han själv och bestämde att han vill ha på Gräsö. Den finns på Ellos i 3 olika färger för 399:-, men jag fick precis en rabattkod på 40% så det passade perfekt.

Overall


med avtagbar huva. Dragkedja med skyddande slå. Reglerbar resår i midjan, resårhälla under foten. Reflex. Fleecefoder utom i ärmar och benslut som har blankt polyesterfoder. Vattenavvisande och tåligt gummiplagg  (i PU-material) med svetsade sömmar. Foder i polyesterfleece. Reflex. Tvätt 40°.



Kommentarer
Postat av: Nina

NU finns det en 50% Ellos kod !!! Kolla - http://www.rabatt.se/d/Ellos/1629/50-rabatt-pa-valfri-vara-ellos-erbjudandekod/



;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0