Måndag

2010-04-26 @ 19:55:38

Då har man gjort både dagens och kvällens jobb.... jobbat, motionerat, lagat mat och varit med dotra och köpt kläder. Nu börjar hon bli mer och mer mån om hur hon ser ut och vad hon ska sätta på sig för kläder. Det går ju inte bara att köpa nåt som man kunde göra förr. Det som är så skrämmande är att om man inte har märkeskläder är man inte populär. Jag blir så ledsen när hon kommer hem och säger så. Hon som älskar att klä sig fint och hon är i stort sett den enda av tjejerna som inte har brytt sig om att det ska vara adidas. Vad ska man säga? Jag blir bara så ledsen att kläder ska påverka populariteten så pass mycket. I morgon är det 30% rea på Cubus (om man är medlem) och det ger ganska så mycket rabatt. Dessvärre kommer pengarna att gå till mycket som har med husvagnen att göra så tyvärr måste jag prioritera det hur gärna jag än skulle vilja shoppa. Det är nu det är som mest lockande när alla fina vår och sommarkläder kommit! När jag väl känner att jag kan unna mig ett par plagg finns det i stort sett ingenting kvar, åtminstone inte i min storlek. I kväll blir det en tidig sådan för idag har jag inte sovit nån middag och det känner jag verkligen av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0