Söndag

2010-04-11 @ 20:29:39
I morse vaknade jag tidigt och kände mig utvilad. Det blev ju en tidig kväll igår... I dag var tanken att min lilla gosse skulle gå på kalas men har har kommit in i en period där han bara vill vara hemma, så det var ju bara till att ringa och säga som det var. Istället åkte vi till gubens jobb å tvättade bilen (byta skit, som han säger) och då passa jag och Lucas på att gå till Mix Mix, en affär med en massa dinketojs saker. Men Lucas blev stormande glad för han hittade ett leksaksgevär som han stolt gått med hela dagen. Sen hittade han även ett par foppa tofflor för 19kr! Sen tickade sovklockan för mig så jag kastade mig direkt i säng när vi kom hem, men sova fick jag ju inte göra direkt. Min käre son kom in hela tiden och det var bara med välmening då han ville pussa mig på kinden och sjunga för mig. Men en liten stund fick jag sova i allafall. Sen har jag faktiskt inte gjort ett enda dugg som är vettigt och det kände jag heller inte för. Söndagar är min slappardag och då vill jag bara ta det lugnt. Den här veckan ska det tydligen bli fint väder så det får vi hoppas på. Fåglarna kvittrar för fullt och det är så mysigt, det ger verkligen vårkänslor. Här har vi en söt liten säderärla som är ett tecken på vår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0