Dagens

2010-01-12 @ 19:10:28
Usch, i morse var det otroligt tungt! Jag var så trött att jag inte visste vad jag höll på med. Jag hade bestämt mig för att ta det lugnt men likförbannat stressade jag upp mig direkt när jag kom ur sängen. Hade en tendens till ångest och kände mig nedstämd, vilket jag har gjort hela dagen. Men som en vän brukar säga, ta dagen som den kommer, i morgon är en ny dag och den kan bli bättre. Jag försöker att tänka så men det är inte lätt. Efter min dag på jobbet var jag så trött att jag bara ville hem å lägga mig på sängen, vilket jag oxå gjorde. Jag orkade inte ens gå å hämta Lucas på dagis så jag bad pappsen göra det. Det blev en simpel middag, falukorv med mos. Det finns ingen energi till nåt extra just nu och då får det bli därefter. Lucas blev ju iofs glad, han älskar korv. I går kväll satt jag uppe alldeles för länge på FB och då har jag så svårt att varva ner sen så ikväll får det bli en kväll framför teven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0