En bra dag

2010-01-19 @ 12:19:51

För varje dag som går känns det bara bättre och bättre och det är så skönt. Hela mitt sätt känns helt annorlunda och på ett sätt är det lite läskigt när jag inte har kontrollen över mig själv på samma sätt. Men det är ngt jag verkligen behöver och det är inte en dag för tidigt om jag säger så. Mitt humör och min stress har varit stabilt en tid och det gör så otroligt mycket. Min energi och livs glädje börjar komma tillbaka och på ett helt annat sätt mot förr. Av någon underlig anledning ser jag saker mer helt andra ögon som jag hoppas kommer att fortsätta. Det hela är så svårt att förklara, men saker som tidigare kändes jobbigt ser jag idag som en utmaning. Hela livet består egentligen av utmaningar och som kräver mycket av en själv, men det gäller bara att våga ge sig på de. Det som kan ge glädje ska man ta vara på, men allt som kan få en att må dåligt ska man undvika. Det försöker jag att tänka på hela tiden nu. Det jag vill ha suger jag åt mig av och det jag inte vill ha eller behöver utesluter jag just nu. Under den här tiden har jag träffat en del nya människor och det har givit mig mycket positiva tankar. Vissa människor kommer och vissa går under ens liv beroende på vad som händer. Det svåra är att finna en riktig vän man kan lita på och luta sig mot, men jag har kommit fram till att det hänger lika mycket på en själv.


Kommentarer
Postat av: Berit

Härligt Laila.DEt finns alltid ett ljus,sägs det.Kram Berit

2010-01-19 @ 16:39:19
Postat av: Hellepelle

Love U always

2010-01-20 @ 22:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0