Lördag

2010-01-23 @ 23:03:25
Vaknade och kände, å, va skönt att det är lördag!!! Vi  alla e lediga och kan bara umgås. När jag insåg att det var lördag spratt det i kroppen och det är så mycket man skulle vilja göra, men jag bestämde mig för att bara ta det lugnt så jag gick upp och åt frukost och lade mig sen i sängen igen. Nu ska jag bara ta det lugnt och njuta tänkte jag och det har jag inte gjort på år och dar. I går var vi till ett par grannar och det blev sent, men det är ett par som vi precis har börjat umgås med och de är så goa. Det är inte ofta man lär känna nya människor i min ålder som det känns rätt med, men jag har insett mycket efter att jag blev så deppig. Det är bara jag som kan ta vara på livet och det jag vill ha och det ska jag göra. Vänner är viktigt och ju älder man blir desto mer förändras allt. I dag beställde jag maten till festen så nu känner jag att det är nära. I morgon har vi städdag på dagis och det är det sista vi gör för dagiset nu. Sen börjar Lucas på 6 års och då blir det andra bullar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0