Ett litet tips för att se en sida stor eller liten

2010-06-27 @ 21:45:58

På min blogg sägs det att en del inte kan läsa hela texten då den är för mycket åt vänster och jag har aldrig fattat varför.
Jag har inte den du kan flytta åt vänster eller höger med längst ner och om det är en inställning på min blogg vet jag inte. Men jag har av en slump fibblat med fingrarna på tangentbordet och lärt mig att det går att göra en text större eller mindre så är det så att hela sidan inte visas kan man trycka ctrl och + samtidigt för att få texten större och ctrl och - för att få den mindre. Vid den mindre texten kan man läsa hela sidan. Bara ett litet tips om det är fler än jag som har det problemet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0