Då är det söndag igen...

2010-03-28 @ 16:11:38
Jag kan inte fatta hur fort en helg kan gå! Det är egentligen skrämmande vad lite fritid man har och på den ska man hinna med att träffa vänner, städa och tvätta och sen är det inte mycket tid kvar. Men det går åtminstone mot ljusare tider och inatt sällde vi fram klockan. Så nu ska väl ändå våren börja? Det brukar nästan alltid bli så konstigt första dagarna trots att det bara är en timme och jag har alltid tyckt det varit konstigt att man kan ställa om en klocka. I går gjorde vi klart Malins rum och det blev SÅ fint! Nu skulle nästan JAG vilja ha det rummet...

Jag har precis varit och köpt räkor som vi ska goffa ikväll! Mmm, va gott det ska bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0