Då är sovrummet klart!

2010-03-01 @ 21:51:02
Nu har jag äntligen fått upp fondväggen i sovrummet! Under tiden gubben tapetserader fick jag en idé... jag skar ut blommorna från stuvbitarna som jag satte upp på lite här och där på den andra väggen för att täcka lite fula hål och det blev faktiskt väldigt charmigt. Har tagit lite bilder på detsom jag ska visa, men batteriet är på laddning så det får bli i morgon. Dagen idag har varit mycket sova. Jag blev både arg och trött när jag fick pulsa hem i all snö. Det såg nog lite roligt ut för jag var tvungen att ta fram mitt paraply för att inte få all snöyra i ögonen. Nej, nu är jag skittrött på vinter! Men idag är det första mars så nu går det åt bättre tider. Jag börjar bli ganska så irriterad... det är någon som lägger in kommentarer med olika alias namn och som tydligen vet vem jag är och inte kan stå för vem han/hon är! Ska man ge mig kommentarer vill jag oxå att man kan skriva vem man är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0