Dagens

2010-03-04 @ 18:19:56

I dag blev det pannkaka med jordgubbssylt och glass till middag. Ärtsoppan struntar vi i... Nu är jag så otroligt trött på denna vinter och snö så fy! I morse stod jag i valet och kvalet om jag skulle ta bilen, men till slut tog jag min promenad ändå. På vägen till jobbet var det helt ok men när jag gick hem var det vidrigt. Jag fick all snöyra i ansiktet hela vägen. I dag tog jag mig en lång vila och det var så skönt. Jag kan inte fatta att jag kan sova så mycket! Men så länge jag kan sova så mycket behöver jag väl det. I morgon bitti skall jag till fissan och toppa håret. Jag har inte klippt mig sedan mitten på december och när man har en kort frisyr krävs det att man klipper sig ofta för få det bra. Men nu ska jag nog försöka spara, igen. Ska bara ta av lite upp till och toppa resten. Men vi får väl se, när jag väl sitter där blir det lätt att jag ändrar mig igen. Skönt att det är fredag i morgon! Inte för att vi ska göra nåt speciellt, men det är ändå så skönt att bara vara ledig.


Kommentarer
Postat av: Gudrun

Gud va det låter gott hörru!!

2010-03-05 @ 18:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0