Rastlös

2010-11-04 @ 19:16:12
Då sitter man här med en kopp kaffe och är rastlös som attan. Tur klockan är så mycket att det snart är dags för kudden. Visst, jag är skittråkig! Men i morgon är det fredag och då känns allt mycket lättare. Förra fredagen städade jag hela förrådet å vad med grejer jag fick ordning på och rensat. Tur man har grannar som ser när man står och lastar i bilen, de tar alltid nåt! I går slingade jag håret! Jag var aldrig riktigt nöjd med att vara mörk den här gången så min vän tog ganska så mycket ljusa slingor och det blev skitabra. Får se nu hur länge till jag står ut med att ha den här längden, jag skulle så gärna vilja ha den korta frisyren jag alltid haft men skulle jag klippa mig skulle jag säkert ångra det nu när jag sparat så länge. När jag betämt mig så har jag och än har jag inte bestämt mig gällande det. Om några dagar blir lillgossen 6 år och jag kan inte fatta att åren gått så fort. Han har blivit en egen individ med en helt egen vilja, vilket är både för och nackdelar. Vi frågade honom igår vad han önskar sig och svarade - äh, jag behöver inget för jag har så mycket. Det lät så himla gulligt, ett litet barn som brukar vilja ha allt säger en sån sak. Barn är för underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0