Tisdag

2010-11-23 @ 18:02:52
Då två dagar av den här veckan gått och jag har inte varit här på flera dagar. Helgen blev en riktig slapparhelg och jag har sovit en hel del, vilket var helt underbart. I dag trodde jag att stormen skulle ta en med vinden, satan vad det blåser! Efter jobbet skulle jag möta Malin på stan och när jag precis kom utanför dörren på jobbet passerade bussen och snacka om att jag blev arg! Efter att Malin varit hos tandläkaren tog vi en mysvandring inne på hemköp för att inte frysa ihjäl medans vi väntade på bussen. Hon har blivit så stor och det känns så mysigt att vara tillsammans med henne hela tiden. Nu sitter vi mittemot varann på golvet i hennes rum med varsin dator och trots att vi inte pratar med varann är det mysigt att bara vara där hon är. Mina killar sitter och spelar och det är ingenting för mig, förutom bowling. Det är precis som om mamma och dotter har sitt och pappa och son sitt. Det tycker jag är lite häftigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0