Lördag morgon

2010-10-30 @ 07:55:30
Vaknade utvilad redan 07 så det var bara till att gå upp och brygga kaffe. Igår hade vi en lugn hemmakväll. Vi åt tacos till middag och det är alltid lika gott! Lite senare kom mina svärföräldrar över och jag är så glad att jag har dom!!! De bryr sig alltid om hur jag mår och jag vet att de finns där varje gång jag behöver dom. Jag var frisör för en kväll igen på pappa svärfar. Idag ska vi ner på stan och köpa skor till min älskling och sen ska vi till ett par fd grannar som lämnat oss. Det ska bli så roligt! Min lilla Lucas och deras grabb har varit klistrade mot varann hela tiden, så de kommer att bli överlyckliga av att få träffas igen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hejsan, tack för att du frågade.

Då jag delvis köpt och sedan ändrat bakgrunden vill jag ha den själv. Hoppas du förstår.



Ha en bra dag!

2010-10-30 @ 11:28:27
URL: http://salkert.se
Postat av: H

hejsan

vad kul du hitta något du gilla=)

då kan jag säga till dig att jag va 38/40 då jag köpte jackan=)Jag va ganska bystig då med men fottot är photoshoppad så jag ser smalare ut än vad jag är;)jackan kostar 150kr(är äktaskinn )och skärpet kostar45kr så den summan ska föras över på mitt konto.när pengarna är inne där så går jag till posten och postar det.Pengarna går till min gammelkatt som är sjuk och har opererat henne i tisdes och räkningen är nu på 20tusen och har ingen försäkring på henne=/har nyss förlorat min far så jag vill inte förlora min älskade katt oxå=(ursäkta romanen...OM du vill så kan du runda upp hela summen med 5kr så den totala summan blir 200kr istället för 195kr.varje krona räknas!

jag mailar dig mina uppgifter så fort du skriver att affären är ok...så slutför vi det hela där=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0