Nu är mörkret här

2010-10-07 @ 07:05:30

Godmorgon,

Sitter nu här klart för att gå till jobbet. När jag tittar ut känner jag att det skulle vara mycket mysigare att krypa ner i sängen igen. Lite läcker färg på himlen faktiskt, i allafall här i Uppsala. Nu är mörkret här och vi alla börjar gå i ide för vintern. Det är nu värmeljusen börjar ta slut lite överallt, alla tänder ljus för att få den där lilla mysiga känslan i både mörkret och kylan. Veckorna går så otroligt fort och ändå gör jag inte så mycket egentligen. I morgon fyller min stora tjej 12 år och jag hoppas hon kommer att bli glad för sin present (som jag inte kan avslöja här). Tyvärr ska hon till sin pappa i morgon så jag får inte fira henne på kvällen, men vi tar det på söndag istället för då fyller min gubbe år och då slår vi ihop det.

Nu är jag hungrig igen fast jag precis har ätit frukost. Men vissa dagar verkar det som om det går rätt igenom. Nu har jag sovit väldigt dåligt på sista tiden och bara det kan göra att det går åt mer energi på dagarna. Jag har fått insomningstabletter, men jag vill inte äta så mycket mediciner och försöker att undvika att ta dessa. Är det att det fortsätter så är det ett måste för man klarar inte av det vardagliga livet utan sömn. Nu måste jag försöka få på min son kläder. Han sitter spritt språngande på sitt golv och leker med militärgubbar...

Have a nice day!


Kommentarer
Postat av: Berit

Ja nu är mörkret här. Jag fyllde år igår. Natalie fyller på onsdag, Peter vår yngsta fyller på torsdag.Vi träffas på söndag alla o firar. Mamma står för maten.Grattis till dina födelse dags firarare.Kram till er ALLA

2010-10-07 @ 14:55:40
Postat av: Åsa

Hej, kära du, du har fått en Award hos mig, gå in och titta vad du ska göra för kul. Kram

2010-10-07 @ 21:18:26
URL: http://blandannat.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0