Söndag morgon

2010-10-24 @ 09:13:14

Jag har väl aldrig somnat klockan 21 en lördag kväll tidigare, men det fanns ingen som helst energi.
Det är fullt hus i stugan, Malin har två kompisar som sovit över och det är så himla roligt! Är det något man är orolig för som förälder är det väl att ens barn inte har några kompisar.Igår var hon var så arg och ledsen för att hon inte hade nåt att göra. Då blir hon som helt frustrerad och bara gråter, men så helt plötsligt ringde en kompis och kom hit och då blev det en helt annan tjej igen. När jag hade somnat ringde en annan klasskompis (kille) som också ville komma, så när jag  vaknade var det fullt hus. Jag har försökt sova en stund till men när hjärtat slåt så hårt kan jag vare sig slappna av eller sova. Mitt ansikte är alldeles uppsvällt och jag vet inte varför. Nu äter jag tre olika sorters mediciner och skulle mer än gärna vilja sluta med alla utom en, men nu är tanken att jag ska komma ur min bipolära och då måste mediciner var inblandade. Det som är mest läskigt är att jag inte känner igen mig själv längre. Allt känns så annorlunda och jag känner mig bara mer och mer osäker och det är inte jag! Min älskling sa att jag är mer deppig nu för tiden och det har jag själv känt så jag är hellre plockig än deppig bara man kan lära sig att hantera det. Nu när man vet om att det är en sjukdom kan man jobba med det på egen hand på ett helt annat sätt. Jag har verkligen förståelse för de människor som ger upp! När livet har en sån obalans och allt bara svävar orkar man inte längre. Det är tragiskt att man kan ge upp sitt liv för det, men kan till en viss del ändå förstå. Igår var jag och barnen själva hela dagen då gubben var och bytte koppling på bilen och då hann jag byta gardiner i tre rum. När jag blir rastlös och inte kan åka nånstans blir det att jag börjar plocka hemma och då bara rinner timmarna iväg. Jag har inte lagt ut någon bild på min fina festblåsa jag hade på festen så det ska jag göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0