Söndag

2010-10-10 @ 11:10:12
I morse vaknade jag redan vid 07 och det bara kröp i hela kroppen. Hade ju fått en sömn på mer än tio timmar så det var inte så konstigt. I går blev det en tidig kväll och det var längesen jag lade mig före 22:30 en lördag måste jag säga. Men upp gick jag i vilket fall och kom på att min man fyller år... Så det blev kaffe på sängen och det var jättemysigt. Presenten får han vänta med då jag inte hunnit med att köpa den. Vi har ingen bil (köre sönder kopplingen när vi skulle köra in vagnen för vintern). Man e mer beroende av bilen än man tror en sån här gång. Jag har varit på väg till affären flera gånger innan jag kommer på att det inte går att köra bilen. Vid 13 tiden kommer det lite gäster för att fira både gubben och Malin och sen blir det en slappardag med eventuellt en promenad lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0