Det kändes inte rätt

2010-09-10 @ 16:33:55

I morse kände jag för att ta mina nya byxor och jag gick runt här hemma hur länge som helst för att prova lite olika tröjor och skjortor till, men när jag sen skulle sätta på mig ett par skor till kändes det helt fel. Till dessa byxor passar träningsskor bäst, men om jag vill ha en finare blus eller nåt så ser det för roligt ut att ha tennisskor till. Det är så typiskt mig att hitta nåt som jag tycker är läckert och nytt med en ny stil, men jag har så svårt att känna mig bekväm i sånt som är främmande. Det enda jag fick till riktigt bra idag var håret. Det börjar bli lite längre och det är kul att kunna forma håret på flera olika sätt än när det var kort. Jag som alltid har färgat håret mörkt till vintern, men nu när det är längre vill jag inte hålla på att mixtra om det inte skulle bli bra. Blir håret skadat när man har kort gör det inget, men med lite mer längd är man rädd att förstöra håret så att det måste klippas kort igen. Nu är jag en människa som gärna vill förändra saker och till och mig själv hela tiden så vem vet, snart kanske jag sitter där med kort hår igen. Inte för att jag har långt nu, men det är åtminstone inte kort kort. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0