En rabattkod kanske...

2011-04-08 @ 16:13:00
Hej alla glada,

Då är det äntligen fredag och vi kan få njuta ett par dagar (för oss som inte jobbar helg förstås). I morgon ska jag nog ta mig ner på stan och klippa mig lite och som vanligt vet man inte hur man vill göra. Men jag tror jag bara ska toppa mig nu när jag äntligen börjar få lite längd på skiten. Jag måste bara berätta, min lilla Lucas har äntligen lärt sig att cykla! Han hann bli dryga sex år... Gissa om han blev stolt över sig själv?! Nu är det bara till att nöta på att kunna starta själv och det är ju lite klurigare.

Här kommer en rabattkod som även gäller på Esprit, Levis, Adidas, och Puma för en vara.
Den gäller på Ellos och är: 235507

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0