Barn och pengar

2011-08-22 @ 17:50:45
Nu har min tjej börjat i sjuan och hon tycker det känns jättekul men tycker att lärarna är för snälla. De är två väldigt unga tjejer så jag hoppas de kommer att bli lite tuffare när de väl kommer igång för annars kommer dom nog att tappa respekten ganska så snart. Skolan ligger mitt i stan och det kommer att bli mycket spring på stan efter skoltid är jag rädd för. Det tjatas om pengar hit och dit hela tiden och det ska handlas kläder av alla olika slag. Nu har hon inte fyllt 13 år och jag tror inte att hon får ha ett konto med kort före hon fyllt 13? Vad är rimligt, ska man öppna ett konto som hon själv får ha koll över eller vad är det bästa? Hur gör ni andra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0