En lördag på "NYA" Gränby centrum

2011-08-27 @ 21:29:45
Idag åkte Lucas med pappa till Öregrund för att tvätta och hämta hem husvagnen. Nu återstår spänningen om det blir ett byte till en helt ny eller inte. Jag och Malin tog under tiden en sväng till Gränby centrum för att kolla in de nya affärerna och det är skitkul att vi fått så mycket att välja på. Nu finns i stort sett allt du vill ha och behöver där! Jag hade en tid på Olssons frisören och jag har haft en som heter Jeanette de senaste gångerna och jag är supernöjd! Idag fick jag gå till den nya salongen en våning upp där hon nu jobbar och det var så himla fint. När hon tvättade håret fick jag sitta i en massagestol och gissa om det var skönt!? Jag gick därifrån nyklippt och masserad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0