Tredje advent

2011-12-11 @ 16:05:46
Den här helgen har som vanligt rusat iväg. I fredags var jag på tjejfest och krog och det är så himla mysigt att samlas ett gäng tjejer och sitta och prata om allt som vi tjejer vill prata om. När vi kom ner på krogen träffade jag flera stycken gamla vänner från tonåren och det var så himla kul att höra vad dom gör nu för tiden. De såg precis ut som de brukar, med lite mera rynkor bara. Men vi är ju över 40 nu... Kvällen blev lång och gårdagen var seg, så jag tog en slappardag och la mig tidigare än vad jag brukar göra en vardag. Min Malin kom hem igår och är magsjuk, så nu ligger hon med jättehög feber och ont i hela kroppen. Jag var precis och hämtade ut mitt nya paket som innhåller lite nya tröjor och när jag ändå var på Gränby passade jag på att köpa mig ett par jeans till. Så nu ska här provas!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0