Det är som ett gift

2011-02-06 @ 21:03:53

Jag har under de senaste dagarna fastnat framör Tradera och snacka om att det kan vara farligt! Just nu har jag sista budet på 4 plagg och har under dagen vunnit ett par stycken. Men tänk så kul det är och vilka fynd man kan göra. Det som kan sticka iväg är frakten så man får inte bara stirra sig blind på utgångspriset. Jag hade min Ericsson Vivaz ute för ett par dagar sedan och det gick inte alls bra, men igår satte jag ut den på Blocket och blev av med den på loppet av en timme. De var som tokiga! Men man skulle faktiskt både kunna bli av med lite skit samtidigt som en liten summa pengar kommer in. Det gäller bara att orka hålla på. Men snart är tiden ute på mina sprillans mysbyxor som jag glatt ser framemot att få.
Klicka för att stänga fönstret
Klicka för att stänga fönstret
                                                   Sen ett par överdragsbyxor till Lucas
Klicka för att stänga fönstret
                                         En jättehäftig bydress till mig själv.
Klicka för att stänga fönstret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0