Haft en skön och trevlig helg

2011-02-13 @ 14:47:33
I fredags var jag så himla trött efter jobbet, dels för den tunga färden till jobbet i all snö de inte hunnit ploga men sen fick jag springa upp och ner och fram och tillbaka hela dagen på jobbet. Mina ben var som spaghetti sen, jag lovar. På kvällen åt vi en god middag och redan vid 21.30 sov jag. I går åkte jag ner på stan och klippte mig och det är första gången jag betalat 500:- för en klippning, men det är nog första gången på länge som jag varit nöjd å andra sidan. Man får vad man betalar för, även vid en klippning verkar det som. Så nu har jag bestämt mig för att gå dit ett tag för att testa. På e.m åkte vi till våra gamla grannar och hade lika trevligt som vanligt. Idag pizza till lunch så det fick bli en promenad efter den! Nu surfa runt lite på tradera å fynda lite till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0