Haft ett litet upphåll

2011-02-02 @ 18:00:41
Jag har legat lite lågt med skriandet i några dagar. Det är nu torsdag morgon och igår var det en jobbig dag. Dagen började  med att jag och min son bråkade så in i vassen och det kändes så jobbgt hela dagen. Att bråka med sina barn är inte roligt och det kan förstöra en hel dag. Man vill skiljas som vänner med en puss och kram. Men saken är den att min gubbe är sjuk och var hemma och då ville givetvis Lucas också vara hemma, men i och med att han vill vila och sova blir det ganska jobbigt att ha någon som tjatar om både det ena och det andra, vilket han gör med pappa. I dag ska han få vara hemma med pappa så han blev jätteglad när han fick höra det. Just nu sitter han och spelar och så kommer det nog att vara en stor del av dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0