Här fixas och donas det...

2011-02-22 @ 19:02:16
Nu är snart Lucas rum klart och det blir så himla häftigt! Jag kan ju inte påstå att jag har stått för det största jobbet, utan det är ju min stackars man som får slita som ett djur. Jag står för de små detaljerna och det är de som är roliga. Jag har sprayat lite hyllor och sånt så nu luktar det både spray och färg i hela huset. Sen blir det jag som får ställa upp allt lego på hyllorna och sånt tycker jag är ganska kul. När det är klart så ska jag visa hur det blev. Just nu sitter jag faktiskt och myser med ett glas vin trots att det bara är tisdag, men ibland känner jag för att ta ett glas och då gör jag det. Lilla Lucas sitter och tittar på ET, kommer ni ihåg den? Den är lika bra än idag tycker jag. Han är ju så söt!
Idag kom det ytterligare paket från posten som jag budat på Tradera och det är lika spännande varje gång. Idag kom det en vit kortkjol som jag ska ha i sommar och ett svart smalare skärp i skinn. Allt jag köpt hittills har jag varit nöjd med!
Nu ska jag hjälpa till lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0