Hoppa över skiten

2011-01-19 @ 19:25:59
Jag blir så jävla irriterad på alla hundägare som inte plockar upp hundskiten efter sig!!! Vi bor i ett bostadsområde och det spelar fan ingen roll vart jag går så ligger det hundskitshögare överallt, så det är till att hoppa över skiten.



Se inlägg från Grannar.se

"Tycker verkligen att det borde finnas böter för dom som inte tar upp efter sina hundar. jag bor i ett lägenhetsområde och här ligger hundbajs precis över allt, i rabatter, på gräsmattor och även mitt på trottoaren osv. Det är äckligt!! jag har säker halkat minst 4 gånger i det och det är mindre mysigt, speciellt om man ska ta bussen eller liknande.

Hur svårt kan det vara och plocka upp efter sin hund? Jag tror inte det finns en enda person på denna jord, hundägare eller inte, som tycker att det är speciellt skönt att trampa i en bajshög"

Kommentarer
Postat av: Berit

Troligtvis älskar en del hund ägare hundskit.Nu får vi ha blicken igatan och njuta av detta.

2011-01-20 @ 16:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0