Hoppsan

2011-01-01 @ 22:17:41
...vad fort tiden går..... Nu är det 2011 och ett nytt bra år har förhoppningsvis börjat. Jag har haft många, långa tråkiga och jobbiga stunder i många år så jag hoppas det blir ett helt nytt liv som just börjat. Jag har varit ledig i många dagar och det känns jättskönt i och med att jag börjar jobba heltid på måndag. Jag är både nervös och orolig för över det kommer att gå efter att har varit sjuk ett helt år, men jag måste bita ihop och köra på nu!!!

Julen över
Nu när julen över och jag har plockat bort allt vad jul heter! Det började med att jag bytte gardinerna i köket och sen var det kört! Ljusstakar och granen packades ihop och det känns så skönt. Det enda som är kvar nu är ljusslingan på balkongen och den tar jag i morgon.

Saknaden
Är enorm! Min älskade Malin åkte till Thailand i går och jag har aldrig nånsin mått så dåligt när hon lämnat mig som nu. Jag vet att två veckor går jättefort men det har varit jättejobbigt varje timma hon inte finns här hos mig i sverige. När hon kommer hem ska vi fira det med att gå på restaurang!!!

2011
Det ska bli ett underbart år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0