Dagens

2011-07-28 @ 21:08:17
Å, idag kom det inte in ett endaste jobb så dagen blev SÅ lång! På lunchen tog jag mig en extra promenad för att gå av mig lite energi. Jag hämtade farmor, farfar och Lucas vid bussen som kom från Eckerö. Det hade varit över 1600 pers på båten! Mamma fyller år idag så Lucas och jag tog bilen dit och Totte cyklade för att träna upp sig lite inför cykelvasan... Den är på 9 mil så det krävs lite kondis då. Det är helgen vecka 32 och då tror jag att jag tar barnen och åker  till Gräsö. Jag är alltid lite orolig att vara i vagnen själv fall det skulle hända nåt, men det finns ju alltid en massa folk där som kan hjälpa mig om det skulle behövas. Men än är inte sista ordet sagt, jag kan hinna ändra mig flera ggr innan dess. I morgon bär det i allafall iväg till vagnen och det ska bli skönt att få komma ut. Det är inte så många helger kvar nu innan det är dags att packa ihop allt igen. En sommar går fort, men jag tycker inte det var längesen vi packade upp...

Nu ska jag ta mig ett äpple och slappa en stund i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0