Den jobbigaste dagen på året!

2011-07-24 @ 16:28:43

Ja, nu har hela semestern gått och i morgon börjar allvaret igen... Just den här dagen är den jobbigaste dagen på hela året!!! Dessutom har jag inte mått så bra den här sommaren och det gör det extra jobbigt. Jag låter otroligt negativ, jag vet, men när man inte vet varför man mår dåligt är det inte så lätt att göra något åt det och då rinner tiden bara iväg. Vi kom hem igår för att jag ville ha ett par dagar hemma innan jag börjar jobba och trodde det skulle vara bra. Jag hann bara komma hem och packa upp så började hela kroppen att skaka och jag satt i stort sett bara och stirrade ut genom fönstret. Tog mig en rask promenad och sen satte sig Malin och jag oss för att äta lite popcorn framför teven. Vid 23.30 lade jag mig på spikmattan och hade precis somnat in, då kom Malin in och sa att hon inte kunde sova!!! Sen var hela natten förstörd!!! I morse vaknade jag med en sån ångest att jag trodde hjärtat skulle stanna! Händerna tokdarrade och jag visste inte vad jag skulle göra för att få ner pulsen. Jag bestämde mig för att gå upp och klä på mig och då tog jag fram fönsterputs och började putsa v-rums fönstren. Det behövdes kan jag lova! Sen var jag uppe i varv så då passade jag på att ta en rask promenad och sen kändes det lite bättre. Nu tre fulla Ikea påsar med tvätt som väntar på att bli omhändertagna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0