Första dagen jobbet

2011-07-25 @ 20:05:38
Sådär ja, då har man gjort sin första dag på jobbet och den gick relativt fort. Men när jag kom hem blev jag så himla trött så efter den goda pastasalladen somnade jag gott i soffan. Sen kröp det i kroppen så jag var tvungen att ta mig en rask promenad. Det har inte blivit mycket till träning den här sommaren och den känns i kroppen kan jag säga. Man tappar konditionen snabbt när man inte gör något annat än dricker vin och slappar...

Nu har det ramlat in både den ena och den andra katalogen så snart sitter man väl här och skickar efter vinterkläder. Snart är ju faktiskt juli slut och sen tycker jag tiden bara rinner iväg fram till jul.
Usch, vad hemskt!
Nu ska jag glo lite på Tradera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0