Nu är det semester!

2011-07-04 @ 15:32:51
Har nu haft en vecka semester och det har gått SÅ fort! Vi hade en riktigt bra början med sol och värme, men idag är det lite kallare och fuktigt. De har lovat lite sol till i em så vi får väl se om de har rätt... Jag har faktiskt varit tvungen att tvätta två maskiner eftersom Lillen har kissat i sängen några gånger och kladdat ner sig med både det ena och det andra. Mittemot oss har vi ett par kompisar till mig och det är ju tur eftersom det är så himla tomt på folk här och alla våra vänner jobbar. Vi har aldrig haft så tidig semester nån gång så det är ingenting vi kommer att ta igen. Vi har varit på trubadur på restaurangen och sist var det Nick som spelade och det visade sig att han och familjen bor i Marsta där jag är uppväxt. Världen är liten! Han var riktigt duktig men tyvärr var det på tok för lite folk så jag nästan tyckte det var pinsamt. Restaurangen satsar och ingen kommer...

Nu ska jag ta ett glas vin!
Hej på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0