Dagen idag...

2011-03-03 @ 20:48:02
...har varit en helt vanlig och utan krussiduller. Jag och Lucas hade en lugn och sansad morgon till skolan och han var glad när jag gick. Sånt känns alltid så roligt för då kan man gå till jobbet med ett leende. Du är bäst, mamma, sa han när jag skulle gå och det värmer <3! När man har tjafsat och bråkat, som ibland kan ske, känns det så himla trist att skiljas. Vi tog cykeln till skolan och då kändes det ganska så enkelt att välja den även till jobbet. Jag har blivit lite lat är jag rädd för, men det är ändå rätt skönt att inte ha det där måstet att alltid gå. Jag har precis vunnit en bolero 10kr på Tradera och det är lika spännande varje gång man lägger ett bud.

Klicka för att stänga fönstret

Jag har även sålt två plagg idag :).

Nu har börjat skriva dagbok på kvällarna igen och det är nånting som är avslappnande innan man ska sova och sen är det så otroligt roligt att gå tillbaka och läsa det om några månader. Särkilt om det är något speciellt som har hänt eller om jag mått lite sämre, som jag gjort ett par dagar nu. Men idag har det känts bättre igen tack och lov. Nu ska jag dricka en kopp kaffe och sätta mig vid teven.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0