Söndag kväll

2011-05-15 @ 22:22:14
Så där ja, då har vi landat hemma igen. Det är otroligt skönt att komma hemifrån ett par dagar, byta miljö och träffa vänner, men det är även skönt att komma hem igen. Att bo i en husvagn är annorlunda men man anpassar sig efter den levnadsstandarden på nåt konstigt sätt. Antingen gillar man det här med att campa eller så gör man det inte alls. Det som är det roliga är att Lucas tycker så mycket om det och det är ju tur det för annars hade det varit jobbigt. Min kväll har bestått av att tvätta sängkläder men jag har även hunnit med att klippa Lucas. Han skulle för allt i världen inte klippa sig med maskin tidigare, men idag fick jag göra det efter mycket om och men. Han har ju hår som liknar en hästman, tjockt och strävt. Men det gick bra och nu är han jättefin och tycker själv att det blev bra, så nu blir det betydligt mycket lättare att klippa honom i fortsättningen. Gubben sitter och tittar på hockey och det låter inte som om det går så bra för oss, inte enligt hur han suckar i allafall. Själv ska jag krypa ner i sängen och lägga mig på spikmattan, som jag alltid brukar göra förutom i husvagnen. 

Hej hopp och natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0