En heldag på stan

2011-11-19 @ 20:39:22
Jag åkte ner på stan vid 12 för att träffa min vän och vi började med att äta en pastasallad och drack ett glas vin. Sen gick vi båda och klippte oss... Vi tog på det en liten shoppingrunda och jag hittade ett par jeans och två par tröjor, så nu sitter jag med de nya jeansen på mig för att känna efter om jag ka behålla dom. Har fått lite mage som gärna vill hänga över kanten och det hatar jag! Vi avslutade i vilket fall dagen med att sätta oss på en pub och där bara rann tiden iväg. Men det är alltid lika mysigt att sitta och prata i lugn och ro. Hem och åt fläskfilé med pepparsås och pommes. Nu lite gott rött vin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0