En helg med familjen

2011-10-09 @ 18:52:04
I fredags var vi bara hemma och fixade och städade och i lördags kom min syster från Enköping och hälsade på. Igår började jag dagen med att åka till Kvantum redan vid 8 och jag lovar att det bara var jag och pensionärerna där. Jag slapp fajtas med en massa människor, men däremot har de gjort om helt på Kvantum så jag hittar inte alls det jag ska ha i den ordningen jag brukar handla. Nu kommer det att bli jättefint och jag tror det kommer att bli skitbra när det är klart. När jag var klar såg jag jättefina blommor vid kassan som jag inte kunde låta bli att köpa. Malin fyllde tonåring igår och var hos sin pappa så jag var bara tvungen att åka dit och lämna den. Jag lovar att hon blev snopen när jag stod vid dörren. Sen var det raka vägen hem till tvättstugan. Sen kom syrran och Vi tog en sväng till både Ikea, Rusta och Coop. På Ikea blev det ett nytt v-rumsbord, på Rusta hämtade jag lite tapetprover till hallen och på Coop köpte jag hårfärg. Nu är jag sugen på att färga mitt hår mörkt och gör nog det i veckan. Färgen finns i allafall hemma... Syrran och jag pratade och pratade så när hon åkte hem var det kväll och då satt vi bara i soffan och degade. I dag låg vi ganska länge, tills en kompis till Lucas kom. Då blev det full rulle och det vara bara att gilla läget. De hade inte träffats sen i våras så de blev jätteglada över att se varann igen. Själv har jag inte gjort något vettigt alls idag faktiskt utan bara väntat på de som skulle komma och fira Malin. Hon kom vid lunchtid och då gjorde jag tårtan. Sen kom mormor, farmor och farfar. Sammanfattande fick hon mest pengar så nu kunde hon inte låta bli att åka upp till Gränby. Hon vill slinga håret rött och jag har sagt att jag INTE vill göra det fall det skulle bli tokigt, men hon är verkligen bestämd på att jag ska göra det så vi får väl se om jag får stå med det snart. Sen är det Robert G och är en mysig stund så här på söndagskvällen.

Kommentarer
Postat av: Aga Loughran

Vilken fin blogg du har :)

2011-10-12 @ 00:08:21
URL: http://loughran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0