Mitt i veckan

2011-10-05 @ 16:25:24

Solen skiner, men det blåser kallt. Har haft en dag då allt rullat på med en jämn fart. På lunchen satt jag ute i solen och den värmde faktiskt. Nu gäller det att dra på sig de sista strålarna! Lucas Cyklade hem själv från skolan så jag kunde bara komma hem och sätta mig en stund i soffan. Kan det bli bättre? Nu sitter han vid datorn och spelar och jag har hällt upp ett glas vin som jag stillsamt njuter av. Hittade en förpackning med Crisp i skåpet, som faktiskt var ganska gott till vin . Till middag blir det köttbullar, potatis och brunsås med svartvinbärsgelé och det är så satans gott. Till det ska det vara kokta grönsaker och nu har jag inga, så jag måste ta cykeln till affären och köpa det. Dessutom är jag i sötfällan nu och det vattnas i munnen bara av tanken på nåt sött. Det hamnar säkert en eller annan godisbit i korgen. Senare ikväll vet man inte vad som händer, antingen kommer dotra hem med dåligt humör och drar ner oss alla eller så är hon på strålande humör. Nu för tiden vet man aldrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0