Dagbok

2011-09-09 @ 20:25:15
Det har varit så mycket på sistone och jag har inte haft vare sig tid eller lust att skriva på bloggen. Min tjej mår dåligt och lillponken kissar i sängen i stort sett varje natt. I morse va han torr och det var läääängesen! På fredag ska vi få träffa en läkare och låna hem ett larm, så nu hoppas vi på att han accepterar det och att det fungerar! Han är ju så otroligt svårväckt så vi tvivlar på att han kommer att vakna när det larmar. 

Både igår och idag har jag varit på pysselhumör. Igår dammsög jag alla skåp och lådor i köket, kastade en massa skit som bara står i alla skåp och flyttade om lite ljus å sånt. Idag har jag städat Malins rum. Hon är ju inte så duktig på att hålla ordning i sitt rum nu för tiden... Det ligger kläder å hårsnoddar lite här o där så nu har jag sagt att jag tänker kasta varenda snodd jag ser utanför hennes rum. Jag minns faktiskt hur jobbigt det var när jag va i tonåren. Det var mycket som snurrade i skallen och man visste inte riktigt vad man ville eller ville bli. Men jag får fortfarande pussa å krama henne och det tar jag vara på! Man fattar liksom inte hur fort ens barn växer och utvecklar sig, det bara händer och där står en annan som ett fån bara.

I morgon ska jag å min älskling få en stund för oss själva och då ska vi gå ut och äta BARA vi två. Allt bara rullar på varje vardag och när vi har ätit och lagt barn är det dags för en själv att gå å lägga sig och då finns likson vare sig ork eller lust till något annat. På fredagen är vi alla trötta och somnar både här o där, men i morgon ska vi ta vara på all den tid vi får för oss själva och den kan man klara sig länge på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0