Dagen efter dagen före

2011-09-18 @ 17:37:21
Igår var vi och lämnade husvagnen för vintern och kändes jätte knäppt. Har ju precis köpt den... Efter det åkte vi till ett par vänner på middag och vi konstaterade att det var ett halvår sen vi sågs. Då inser man vad fort tiden går! Jag och Kicki gick och la oss kring halv ett och det är precis lagom, men gubbarna gick inte säng förrän vid halv fyra och min man är inte alltför kaxig idag kan jag säga. Oftast är det sömnbrist som gör att man känner sig sliten, men den här gången tror jag nog inte att det bara beror på det... 
Vid hemfärd stannade vi till vid Mariannes och tog en kebab och det var gott kan jag lova. Sen ville jag hem och lägga mig men det var bara till att gå raka vägen till tvättstugan, suck! Snart färdig och då funderar jag på om jag ska ta mig en rask promenad, det skulle nog sitta fint nu de. Ikväll blir det säkerligen poppe och en tidig kväll och sen tillbaka till vardagen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0