Röda utslag runt munnen

2011-09-11 @ 20:44:09
Jag vet inte hur och vad jag ska göra med lilla Lucas utslag runt munnen. Det är snart två år sedan det började lite smått och då var det bara några prickar. Nu har det blivit ett stort område på ena sidan och ett lite mindre på den andra. Vi har provat med alla salvor vi kan tänka oss och ingenting hjälper! Det enda vi kan tänka oss att göra nu är en allergitest, men att få honom att göra det!!! Han är livrädd för läkare och skulle aldrig i hela hans liv tillåta ngn sticka honom. Det svider och kliar inte, men det ser absolut inte bra ut. Det var en mamma på hans skola som sa att det kan vara herpes. Men då borde det väl ha spridit sig eller blivit en varbildning? Jag är mycket för att prova mina egna metoder, vilket jag gjorde senast i går. Jag har haft svamp och vare sig yoghurt, salva eller tablett hjälpte. Då tog jag vinäger! Jag kan säga att det sved, men nu är det bra:) I och med att vi inte vet hur det känns med hans prickar finns det en risk att det skulle svida som fn om jag hade på det, men det skulle vara intressant och se om det fungera. Ska till läkaren på fredag gällande larm och hoppas då på att de kan se vad prickarna är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0