Dagens schema sprack

2012-04-14 @ 10:43:31

Jag säger bara, fy! Det här vädret hade iallafall inte jag förväntat mig idag... Vi som skulle åka och fixa och trixa i vagnen och ta ner tältet, men det sprack!

Har precis ätit min lördagsfrukost och fick så satikens ont i magen och just nu kan jag absolut inte dricka kaffe, som är så gott.

Jag & bästa Malin ska till Gränby för hon ska klippa sig. Hon har ju stukat sin fot så pass illa och går på kryckor just nu så jag hoppas de har en rullstol där. Sen vet jag inte alls hur dagen ser ut, har inte så stor lust att gå ut i det här vädret.

Hör av mig senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0