En riktig söndag

2012-04-01 @ 16:35:13
Usch va jag har slappat idag! Först sov jag till 9 och då tog jag mig bara lite frukost och lade mig igen och sov bort hela dagen. Nu har jag och min Malin tittat på "Som man bäddar" och den är full av både kärlek och humor, så det blev faktiskt en skvätt tårar.

Just nu är jag så fruktansvärt nervös inför morgondagen! Min Malin åker med till Stockholm så vi kan ha en stund till att gå runt lite efter intervjun. Det är ju inte särskilt långt till Stockholm och ändå åker man så sällan dit, men vi har å andra sidan fått det så bra när det gäller butiker här i Uppsala så behovet är inte lika stort längre.

Middag ja... va ska man hitt på för nåt idag? Jag skulle ärligt talat kunna tänka mig en macka bara, men barnen behöver ju mat. Gubben är på väg hem från Öregrund nu och får jag gissa så skulle han vilja äta nåt flottigt, men då får han göra det själv för jag tänker på bikini säsongen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0