En saknad

2012-04-09 @ 13:33:02

Även idag fick jag mig en sovmorgon! Gubbsen stack iväg ganska tidigt till Öregrund för att fixa med golvet. När jag insåg att det är måndag fick jag lite smått ångest och insåg att helgen fullständigt rasat iväg. Samtidigt som jag är nervös för hur det blir med den fortsatta intervjun är jag ledsen över att det är som det är på jobbet. I morgon ska jag till läkaren för att kolla upp en knöl, så nu är det bara till att hoppas på att det inte är något konstigt. 

Min bror ifrån Skåne har varit här och det känns så obeskrivligt härligt att få träffas. Jag kan känna mig så ledsen över att vi bor så långt ifrån varann för jag vet att jag skulle må så mycket bättre om jag hade honom mer i närheten. Vi ses ju bara ett par gånger per år så det finns ju hur mycket som helst att prata om. Hans dotter var också med och Lucas blev jätteglad när han fick träffa henne. De är ju trots allt kusiner, även om de inte förstår det. Nu är de på väg hem igen och jag känner redan en saknad.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0